AANBOD ORGANISATIES
Met een passie voor het bevorderen van harmonieuze samenwerkingen, richt ik me op het helpen van individuen en organisaties bij het omarmen van conflicten. Mijn ervaring als leidinggevende in grotere organisaties heeft me diepgaand inzicht gegeven in teamdynamieken. Ik heb me ook verder gespecialiseerd in het effectief omgaan met conflicten op de werkvloer.
​
In de afgelopen jaren heb ik met succes moeilijke situaties weten om te buigen naar waardevolle kansen. Mijn doel is om een positieve verandering teweeg te brengen binnen teams en organisaties, waarbij ik mijn expertise inzet om conflicten te transformeren tot samenwerkingsmogelijkheden. Benieuwd hoe ik uw team kan helpen gedijen te midden van uitdagingen en hoe ik een bijdrage kan leveren aan een gezonde en productieve werkomgeving?
WAT COLLEGA's VAN CHANTAL ZEGGEN
Marc van den Berg
​
Chantal is een gedreven en dynamisch persoon en een professional in verbindende communicatie.
Ze trachtte in haar rol als Customer Service Manager een goed evenwicht te vinden tussen de waarde van de klant en het belang van het bedrijf. Het empathisch vermogen van Chantal is een absolute meerwaarde: ze streeft er steeds naar de sterke kanten van elke medewerker tot zijn/haar recht te laten komen. Ze stelt zich open op en geeft medewerkers de mogelijkheid zich te ontwikkelen en hun talenten te ontplooien.
Marjan Horemans
​
Chantal heeft haar bewezen als een bedreven professional in het aanpakken van uitdagende teamdynamieken. Haar succesvolle training gericht op het omgaan met roddelcultuur, toonde niet alleen haar vermogen om gevoelige groepssituaties aan te pakken, maar illustreerde ook haar expertise in het ontwikkelen van op maat gemaakte trainingen. Deze trainingen zijn specifiek ontworpen om teams te ondersteunen en te begeleiden wanneer de samenwerking onder druk staat, waardoor Chantal een waardevolle asset is voor elk team dat tracht te gedijen, zelfs in uitdagende omstandigheden. Ook in haar rol als Customer Service Manager onderscheidt Chantal zich door haar vermogen echt verbinding te maken met de klant en gaat daarbij actief op zoek naar manieren om de klantervaring te verbeteren en te personaliseren.
Jo Braeckman
​
Chantal weet een customer service afdeling naar een hoger niveau te brengen. Ze zet vooral iedereen van het team in hun kracht, staat dicht bij de klant en kijkt kritisch naar de processen. Een aanrader om met haar in zee te gaan!